3. Преподобного Орсисия аввы
Тавеннисиотского наставления
50. Что наше купножительство и
общение, коим взаимно связуемся, по Богу есть, в сем удостоверяет нас Апостол,
когда говорит: «благотворения и общения не забывайте: таковыми бо жертвами
благоугождается Бог» (Евр. 13:16).
В
Деяниях Апостольских читаем также: «народу веровавшему бе сердце и душа едина:
и ни един что от имений глаголаше свое быти, но бяху им вся обща» (Деян. 4:32–33).
И
Псалмопевец согласно с сими словами говорит: «се что
добро, или что красно, но еже жити братии вкупе» (Пс. 132:1).
Пребывая
же в киновиях, и единясь между собою взаимною любовию, приложим старание, чтобы
как в сей жизни сподобились мы сообщества святых отцев, так и в будущей быть
причастными им, твердо помня, что начало
нашего жития и учения есть крест, и что нам должно спострадать Христу, в том убеждении, что без теснот и скорбей никто не получит венца
победы.
Св. Ап. Иаков пишет: «блажен муж, иже
претерпит искушение; зане искусен быв, приимет венец жизни» (Иак. 1:12).
К сему
св. Павел присовокупляет: «понеже с Ним страждем, да и с Ним прославимся.
Непщую бо, яко недостойни страсти нынешняго времени к хотящей славе явитися в
нас» (Рим. 8:17–18).
И
Господь наш говорит в Евангелии: «претерпевый до конца, той спасен будет» (Мф. 10:22).
В
другом месте пишется еще: «сия книга повелений Божиих и закон сый во век: вси
держащиися ея, в живот внидут, оставившии же ю, умрут. Обратися, Иакове, и
имися ея, ходи к сиянию прямо света ея. Не даждь иному славы Твоея, и полезных тебе языку чуждему. Блаженни есмы, Израилю, яко угодная Богу нам разумна суть. Дерзайте, людие
Мои, память Израилева» (Вар. 4:1–5).
И Пророк Исаия говорит: «веселися,
Иерусалиме, торжествуйте в нем вси, любящи его, и живущии в нем, радуйтеся... Да сеете и насытитеся от сосца утешения его» (Ис. 66:10–11).
(«Древние иноческие уставы,
собранные свт.Феофаном Затворником»», изд.Спасо-Преображенского Валаамского
монастыря, М., 1994, с.188 )
Комментариев нет:
Отправить комментарий